image/svg+xml
image/svg+xml

Dayanıklı taşınır ve tüketim malzemeleri talepleri ALYS üzerinden alınmaya başlanacak

Genel  Sekreterliğimiz Bütçe  ve  Akıllı  Lojistik  Yönetim  Sistemi  Şube  Müdürlüğü  tarafından yürütülen  ''Dayanıklı  Taşınır  ve  Tüketim  Malzemesi''  taleplerinin Akıllı  Lojistik  Yönetim  Sistemi (ALYS) üzerinden gerçekleştirilebilmesi ve süreçlerin birimlerimiz ile entegre bir şekilde yürütülmesi için çalışmalar tamamlanmıştır.
07.02.2023 tarihinden itibaren dayanıklı taşınır ve tüketim malzemelerine ilişkin talepler resmi yazışmaya gerek olmaksızın ALYS üzerinden “Malzeme Talep Ekranı” modülünden alınmaya başlanacaktır.
İşlemlerin nasıl yapılacağına ilişkin taşınır kayıt yetkilileri ve kontrol yetkililerine 07.02.2023 Zoom üzerinden eğitim verilmiştir.

  • Binalar Arası Verimlilik Yarışması Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

  • Aday Memurlara Akıllı Lojistik Yönetim Sistemi (ALYS) ve Sıfır Atık Konulu Eğitimler Verildi

  • İlham Veren Kamu Yönetimi Proje Ödülleri Kapsamında KalDer’e Akıllı Lojistik Yönetim Sistemi (ALYS) Sunumu Yapıldı

  • Bartın Üniversitesi Tasarruf Tedbirleri Komisyonu 2024 Yılının Son Toplantısını Gerçekleştirdi

  • Binaların Bakım-Onarımı ve Tüketim Malzemeleri Dağıtımı İçin Koordinasyon Toplantısı Düzenlendi

  • Akıllı Lojistik Yönetim Sistemi Şube Müdürlüğü Tarafından Birimler Ziyaret Edildi

  • Tasarruf Tedbirleri Kapsamında Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

  • Tasarruf Tedbirleri Kapsamında Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

  • Tasarruf Tedbirleri Kapsamında Bilgilendirme Toplantısı Düzenlendi

  • Tasarruf Tedbirleri Kapsamında Değerlendirme Toplantısı Yapıldı