Dayanıklı taşınır ve tüketim malzemeleri talepleri ALYS üzerinden alınmaya başlanacak

Paylaş: 
Yayın Tarihi : 07/02/2022
Genel  Sekreterliğimiz Bütçe  ve  Akıllı  Lojistik  Yönetim  Sistemi  Şube  Müdürlüğü  tarafından yürütülen  ''Dayanıklı  Taşınır  ve  Tüketim  Malzemesi''  taleplerinin Akıllı  Lojistik  Yönetim  Sistemi (ALYS) üzerinden gerçekleştirilebilmesi ve süreçlerin birimlerimiz ile entegre bir şekilde yürütülmesi için çalışmalar tamamlanmıştır.
07.02.2023 tarihinden itibaren dayanıklı taşınır ve tüketim malzemelerine ilişkin talepler resmi yazışmaya gerek olmaksızın ALYS üzerinden “Malzeme Talep Ekranı” modülünden alınmaya başlanacaktır.
İşlemlerin nasıl yapılacağına ilişkin taşınır kayıt yetkilileri ve kontrol yetkililerine 07.02.2023 Zoom üzerinden eğitim verilmiştir.