Dayanıklı taşınır ve tüketim malzemeleri talepleri ALYS üzerinden alınmaya başlanacak
Genel Sekreterliğimiz Bütçe ve Akıllı Lojistik Yönetim Sistemi Şube Müdürlüğü tarafından yürütülen ''Dayanıklı Taşınır ve Tüketim Malzemesi'' taleplerinin Akıllı Lojistik Yönetim Sistemi (ALYS) üzerinden gerçekleştirilebilmesi ve süreçlerin birimlerimiz ile entegre bir şekilde yürütülmesi için çalışmalar tamamlanmıştır.
07.02.2023 tarihinden itibaren dayanıklı taşınır ve tüketim malzemelerine ilişkin talepler resmi yazışmaya gerek olmaksızın ALYS üzerinden “Malzeme Talep Ekranı” modülünden alınmaya başlanacaktır.
İşlemlerin nasıl yapılacağına ilişkin taşınır kayıt yetkilileri ve kontrol yetkililerine 07.02.2023 Zoom üzerinden eğitim verilmiştir.
İşlemlerin nasıl yapılacağına ilişkin taşınır kayıt yetkilileri ve kontrol yetkililerine 07.02.2023 Zoom üzerinden eğitim verilmiştir.